Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Hazzard - 7 augusti 2007 13:24

Jaha, efter endast två dagar på tukthuset så längtar man redan till nästa ledighet. Vad är det som gör att man har sådan kännsla? Är man bara FFAS* i denna gigantiska männsklighets konspriation, där man läser att alla andra är så nöjda eller är det bara ljug?

Glädjande är dock att jag kollade min hårddisk och insåg att den är utnyttjad till 96,7 % lagring av ICKE jobb relaterat material! TJOHOO!! Fan vad nöjd jag känner mig. Måste nog börja lagra lite mer på servern för att inte missa allt roligt som man hittar på nätet. So much fun so little space!

Just nu sitter jag och funderar starkt på att lätta min 40-åriga röv från min stol och trampa hem för att villa minna spruckna revben, helvete vad det värker.

Tar nog och drogar mig med en cigarr och bira så att man är lagom kalas tills övriga familjen är hemma


* FFAS= Född För Att Straffas

Skapa flashcards