Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Hazzard - 6 mars 2008 20:37

Jag hade innan 2008 började, intalat mig själv att jag skulle INTE beställa några cigarrer innan sommaren. HA, det kunde jag glömd vrål fett. Nu har den första beställningen kommit med posten och återigen är man som ett barn på julaftonen som väntar på att få öppna paketet. Måste dock försvar mig med att beställningen inte var så blodig, två lådor á 40+ 65 USD. Beställnignen blev en låda Habonos Puros Seleccion Suprem Siglio och en låda Carbon Copy Shorty, som ska vara en "fullvärdig" kopia av Fuentes och Padron cigarrer i både tobak, styrka och smak. Det återstår att se. Den som jag har köpt ska vara likvärdig Arturo Fuentes Short Story som ligger på ca 114 USD (kopian på 65 USD).

Så, nu är det bara att låta djävulen löpa fritt med kortet och fortsätta att beställa hem cigarrer.

Postar också en bild på en Punch Champion som jag rökte den 1 februari. Det var den mest kompakta aska jag någonsin har fått på en cigarr. Tur att den pelaren inte hamnad i knät.


/Hazzard

Ovido - Quiz & Flashcards