Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Hazzard - 28 juli 2008 08:36

Fan va skönt att vara tillbaka till arbetet efter tre veckors semester och det är inte med irroni som jag skriver det utan på fullaste allvar. Det är inte pg a 5-56 och Dinitrol behandlingen under sommaren som gör att jag skriver så, utanför att dom flesta tog senare semester än jag och därför har inte kommit tillbaka ännu vilket medför att det är VÄLDIGT lungt på jobbet!

Dottern och jag fick avsluta semester hemma ensamma då huskorset hade börjat jobba igen. Det var rätt ok med tanke på att vädret blev över förväntan. Sol och bad i fyra dagar, bira på kvällen tillsammans med en och annan cigarr. Just nu sitter jag bara och väntar på att La Aurora Barrle Aged Robusto och Padilla 68 Torpedo ska landa i mitt knä.

Hoppas att ni andra har haft en bra sommar.


/Hazzard med spricka i foten.

Ovido - Quiz & Flashcards