Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Hazzard - 19 oktober 2009 02:08

I början av året så skrev jag på min blogg att jag skulle börja vara mer aktiv på att skriva, men fan vad det sket sig! Dels så blev det en dotter som föddes i början av mars och det tog hela våran tid i anspråk för att få saker och ting att funger med våran äldre dotter. När väl saker och ting faller på plats så kommer en stor sorg när en väldigt nära person försvinner allt för tidigt i sitt liv och då rasar allting till ett bottenlöst hål. Men nu börjar jag att se en strimma ljus i slutet av tunneln, men förmodligen är det bara ett skenande tåg!

Jag hoppas och jag vill att jag ska komma tillbaka med mina inlägg om cigarrer som jag har provat och ge en bedömning om. Samt att jag kommer att utöka mina bedömningar om drycker. Men som sagt, 2009 har varit ett helvetiskt år.


/Hazzard

Skapa flashcards