Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Sista sändingen av cigarrer

Av Hazzard - 21 oktober 2009 21:59

Skit!


Det var ett tag sedan man skrev på bloggen och alltin har ändrats. Skrev en lång harang av cigarrer som har beställt den senaste veckan och sedan när man skulle lade upp bilder på dom så blev man paralyserad av vad man skulle göra för att få upp bilderna, så mitt inlägg försvann som en avlöning i backspeglen. Men som sagt sparande och gnetandet mot dollares har gjort att man kan göra detta inköp. Eb pressentation av cigarrerna kommer senare.

               


/Hazzard

 
 
Ingen bild

Zippo

22 oktober 2009 18:18

Tja du fick i alla fall en vuxen karl att gråta just nu.
Lyckotårar men ändå.
:-)
/Zippo

 
Magnus

Magnus

23 oktober 2009 22:35

En och annan tår här också...:)

http://mj.bloggagratis.se

 
Elfort

Elfort

5 november 2009 13:11

Vackert och avundsvärt!

http://jattelangt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hazzard - 7 augusti 2011 16:05


Helgen började bra med ett nytt vin från producenten La Spinetta, Langhe Nebbiolo. Genomgående är vinerna från producenten bra, har sedan tidigare Ca Di Pian från 2007 och Il Gentile  Di Casanova från 2007 som båda har varit toppen viner. Tyvärr så...

Av Hazzard - 20 juli 2011 22:34

Satt och slö tittade på TV då man visar Nordea Master och en svensk sperlare fick frågan varför han inte hade spelat i år. Hans svar: "jag har opererat båda axlarna, höger och vänster"! Vilka andra axlar skulle man ha opererat som människa?   ...

Av Hazzard - 20 juli 2011 20:40


  Somona distriktet i Californien är det näst största vin distriket efter Napa Vally, där håller bl a familjen Gallo till som kanske är mest kända för sina viner gjora på Zinfadel druvan. Men man har under några år producerat vin med Cabernet Sauvi...

Av Hazzard - 20 juli 2011 19:55


  Måste ha varit över ett år sedan jag skrev något på bloggen, men två barn och husköp har tagit sin tid. Men nu har jag lite tid över i min ensamhet och passar på att leverera en recension av en cigarr som jag har fått från två håll och var lite hy...

Skapa flashcards