Alla inlägg den 20 september 2007

Av Hazzard - 20 september 2007 20:12

Dollarraset dom senaste dagarna bara fortsätter och det bådar gått inför minna beställningar av cigarrer från utlandet. Om det håller i sig ett tag till så kan man verkilgen satsa på dom riktigt vassa märkerna som annars skulla kosta halva garderoben. När jag sitter och summerar ihop vad som kommer att beställas hem så hamnar slutnotan på ca 1530 SEK för en massa godingar som kommer att läggas i gott förvar under vintern. Min sambo vet naturligtvis inte om min lilla plan, tack för separata bankkonton och att hon inte vet mitt password till e-posten! Ooop den lilla ängeln kom nästa på mig vad jag skiver om!

Annars så håller jag på att sluta snusa och har inte haft ro att skriva på bloggen den senaste tiden pg a myrror i kroppen när rutinen att ha en snus innen i tid och otid försvinner. Men jag måste också säga att cigarr konsumtionen har ökat något, men det stillar inte det nikotin behov man har i kroppen  vid snusning. Vad har det då blivit för cigarrer?

  • Juan Lopaez Epicure # 1, från en trade som var en ren besvikelse. Betyget: 6/10
  • Hoyo De Monterrey Excalibur Epicure, alltid bra som vanligt.
    Betyg: 8/10
  • General Honduras #10, budget cigarr som varierar i kvalitet, den här var dock på topp!
    Betyg: 8/10
  • CT Signature Robusto, har nästan ett år på nacken och blir bara bättre och bättre!
    Betyg:8/10
  • Padron Delicias, en härlig corona gorda som ger en njutning som snuddar på nästan bättre än sex!
    Betyg: 9/10
/Hazzard, drägglande av snusabstinens
Ovido - Quiz & Flashcards