Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Hazzard - 31 juli 2008 09:52

Äntligen har denna ciggar börjat att stabilisera sig efter nio månader i lager. Jag har rökt några av den sedan jag fick hem den i oktober- 07, men har inte varit riktigt nöjd med den utan undrat stundtals vad det är för skit jag har köpit. Den har spruckit och slocknat dom tidigare gånger som jag har rökt den. Igår så var det dags att prova den igen och jag var nervös att samma saker skulle hända igen. Men nej! Cigarren höll ihop och den brann väldigt bra hela tiden. Smaken hade också utveckalts och ger en mer komplex upplevelse, för trots att den klassas som en mild cigarr så skulle jag vilja säga mild/medium med mycke smak. Så på det hela taget så är jag rätt nöjd med den, eftersom jag höll på att bränna mina fingrarna innan jag lade ifrån mig den.

Om jag skulle ge den ett betyg så skulle det bli 8,5/10


/Hazzard

Ovido - Quiz & Flashcards